Jak Zapanować Nad Chęcią na Coś Słodkiego

coś słodkiego
25 Mar


Pamiętaj: Tu znajduje się 5 najbardziej skutecznych metod żeby zapanować nad chęcia na coś słodkiego! Szczególnie zwróc uwage na metode #12. Te rady pomogły już ponad 20,000 tysięcom czytelników.

Dobrze wiesz, że masz ochotę na coś słodkiego, jeśli twój mózg i ciało mówi ‘Chce zjeść coś słodkiego, teraz!’ Twój organizm będzie pragnąć szybkiego wspomagania energetycznego, które węglowodany proste mogą ci dać natychmiast. To może być frustrujące i rozpraszające, szczególnie wtedy gdy masz probemy z nadwagą i probujesz zgubić trochę kilogramów. Na szczęście, poniżej znaduje się 5 rad, które pomogą ci zminimalizować twoje potrzeby na cukier! Szybko możesz się dowiedzieć które z tych metod na Ciebie działają. Jeżeli uda Ci się je opanować, być może tabletki na odchudzanie wcale nie będą potrzebne. Jeżeli interesuje Cię ten temat to koniecznie zerknij tutaj.

Metoda #1 – Zawsze sprawdż wartość odżywczą

Ignorowanie informacji o składnikach na etykietach jest złym nawykiem wielu z nas, który cięzko pokonać. Jest wymagane, na twojej drodze do lepszego zdrowia, abyś wiedział co wrzucasz do swojego ciała. Szukaj etykietek, na których piszę: ‘Zawiera cukier’. Oznacza to, że słodziki zostały dodane do przetworzonego pokarmu; włącznie z surową, brązową, czy cukru przestawnego; melasa; słodziki naturalne; syrop kukurydziany; dekstryna; miód; maltodekstryna; mannitol; syrop; cukru Turbinado; ksylitol; i wiele więcej.

Powinieneś rozszerzyć tą liste z każdym produktem zawierającym słodziki. Uwaga: Im wyzej składnik jest na etykietce żywieniowej, tym więcej jest go obecnego w jedzeniu. Wiec, jeśli jakiś z tych pojawi się pierwszy bądź drugi na liście, są szanse, że jest on bardzo bogaty w cukier.

Metoda #2 – Zasil się białkiem!

Białko jest najlepszym źródłem paliwo dla twojego organizmu. Czasami myślisz sobie, że masz ochotę na słodycze, podczas gdy tak naprawdę twoje ciało potrzebuje protein. Ponadto, ta substancja jest bardzo dobra jako pierwszy posiłek z rana!

Proces spalania białka w energię jest wolniejszy niż ten od cukru, a to znaczy, że są o wiele mniejsze szanse, że złapie cię głod. Jest wiele bogatych w białko posiłków zarówno dla wegetarianów jak i ludzi spożywających mięso.

Owoce morza – Ten pokarm jest nisko-tłuszczowy, za wyjątkiem łososia, który zawiera wiele zdrowych kwasów omega-3
Białe mięso – jest bardzo dobrym źródłem chudego białka. Skora zawiera wiele tłuszczy nasyconych, więc pamiętaj o jej zdjęciu przed gotowaniem!
Produkty mleczne– Za wyjątkiem protein, są bardzo dobrym źródłem wapnia oraz witaminy D
Jajka – szczególnie żółtko zawiera ich bardzo dużo!
Chude mięso wołowe – Jest to wyśmienite źródło białka oraz cynku, żelaza i witaminy B12(która także polepsza nastrój)

Uwaga: Wegetarianie i weganie mogą uzupełniać swoją dzienną dawke poprzez jedzenie fasoli, takiej jak soja lub nawet orzechów. Zjedzenie 50g soi białkowej może obniżyć twoj cholesterol o 3%!

Metoda #3 – Jedz mniejsze porcje regularnie!

Spożywanie mniejszych porcji w regularnych odstępach czasu jest lepszym rozwiązaniem, niż pochłanianie dużego posiłku na raz. Zapewnia to stały poziom cukru we krwi, co zapobiega tzw. ‘atakom głodu’. Mniejsze posiłki także zmniejszą możliwośc wystąpienia niestrawności z przejedzenia!

Większośc ludzi woli jeść do 5 mniejszych posiłków dziennie, z dwiema przękąskami, aby poziom energii był cały czas wysoki. Powinieneś także rozplanowywać sobie posiłki i jeść codziennie o tej samej godzinie. Uwaga: Twoje ciało musi się przyzwyczaić do nowego rozkładu i odchodzenie od ustalonego planu, może spowodać stres twojego ciała.

Metoda #4 – Włokna są twoim przyjacielem!

Włókna pomogą ci spowolnić pochłanianie węglowodanów które spożywasz. Wypełni cię to lepiej niż cokolwiek, wieć dobrze jest spożywać przękaski bogate we włókna. Dobrze jest więc zjeść miskę płatków zbożowych, owsianych czy musli albo banana, które zapełnią Cię i zasatysfakcjonują lepiej niż jakikolwiek cukierek. Podobnie jest z tabletkami na odchudzanie, są dobre ale są ostatecznością. Innymi produktami bogatymi we włokna są: pieczywo pełnoziarniste, marchewki, słodkie ziemniaki, nasiona słonecznika czy popcorn bez masła.

Metoda #5 – Porzuć wszystkie przetworzone słodycze – Pozbyj się wzystkich słodkich z twojej lodówki.

Lepiej jest nie mieć pokus niż stresować się, naginając swoja silną wole do limitu! Jeżeli nie ma możliwości przekąszenie czegoś złego, to zapewne wybierzesz coś co już masz, na przykład zdrowe chrupki, które wczoraj kupiłeś! Poza tym opróznianie swoich szafek jest bardzo relaksujące, daje ci możliwość skupienia się na czymś i zorganizowanie swojej kuchni tak, by obniżyć swój poziom głodu. Pamiętaj, aby nigdy nie robić zakupów kiedy jestes głodny, jako, że jestes o wiele bardziej podatny na produkty wysokie w węglowodany. Najlepiej zjedz coś bogatego we włókna przed wyjściem!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *